sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Must on tullu urheiluhullu

Nyt kun ei kuluneesta viikosta ole niinkää mitää kerrottavaa, nii voisin avata vähän itteeni aiheesta kuntoilu. Oon aina tykänny liikkua ja urheilla, mut yks asia mitä oon aina yrittäny ja myöskin aina siinä epäonnistunu nii on se kaikkien hehkuttama ''kesäkunto''. Siihen on luultavasti syynä se, et oon aina yrittäny saavuttaa sen yksin, mutta koska opistolla ei koskaa joudu olemaa yksin, nii mulla on tässäkin asiassa kavereita mukana ja kaikilla sama tavoite. Itellä se tavoite on olla hyvässä kuosissa ja löytää terveelliset elämäntavat.

Ennen saatoin vetää naamaan kaikkea niinkutsuttua paskaa vaikka joka päivä, jäätelöpaketti hävis päivässä ja kokoajan turvotti. En liikkunut kuin kouluun ja takaisin ja liikuntatunneilla sitten henkihieverissä juoksin pallon perässä, vihasin juoksemista. Riekuin ylhäällä vielä puolenyön jälkeen ja aamulla nousin tunneille silmät ristissä. Sitten jokin mun päässä napsahti ja parannan kokoajan tapojani pikku hiljaa pala palalta. 

En ole syönyt karkkia, sipsejä tai jäätelöä kohta kahteen kuukauteen, liikun säännöllisesti ja rakastan lenkkeilyä ja olen arkisin viimeistään kymmeneltä sängynpohjalla. Tämän muutoksen jälkeen olen huomannut, että oloni on kokoajan virkeämpi ja jaksan paremmin arjen haasteita. Enää siis oikeastaan puuttuu se himoitsevani ulkomuoto, mutta en ota sen asian kanssa mitään kiirettä, vaan etenen rauhassa ja omaa tahtiani.
Lopuksi vielä muutamia inspiraatiokuvia, jotka ovat kaikki we♥it:stä








1 kommentti:

  1. VILMA HAASTAN SUT TEKEE POSTAUKSEN JOSSA KERROT 55 ASIAA ITTESTÄS

    VastaaPoista