sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Ei löytynyt onnee Onnelasta

Haudi vaa. Viikko on taas vierähtänyt varsin sekalaisissa merkeissä. On iloittu ja stressattu liika, purettu patoutumia ja muuten vaa vittuiltu. Meillä oli tiistaina kehitysvammaisten disko, jossa olin Leenan kanssa pitämässä karaokea. Disko oli oikea menestys ja saatiin hyvää palautetta. Kuvia sieltä laitan ehkä ensi viikon aikana. 
Nyt viikonloppu on mennyt aika rauhallisissa merkeissä. Kävin eilen Elenalla kattomassa Harry Potter kolmosen ja tänään oon vähän siivoillu ja koristanu mun huonetta. Oon myös innostunu tuunaamaan vaatteita. Nyt on jo kahet farkut ja yhet shorsit saaneet uuden ulkomuodon. Enempää nyt ei oo kerrottavaa joten taijan lopettaa tän tähän.



Vilma

3 kommenttia:

  1. voitko laittaa kuvia niist sun vaatteist jotka tuunasit? ja muutenki enemmän kuvia?:)

    idontlikeyou-iloveyou.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja vielä, voitko postata useemmin?:D

      Poista
    2. Laitan sitte ku saan valamiiksi ja kuvia tullee siten miten oon saanu otettua, mulla ei oo omaa konetta Haapaveellä, joten en saa kirjotettua kunnolla kun viikonloppuna, mutta mua voi seurata instagrammissa nimimerkillä wimlaaaa.

      Poista